ÜDVÖZÖLJÜK AZ E-Fit
ELECTRO FITNESS TEREM
HONLAPJÁN!
JÖVŐBE MUTATÓ EMS TECHNOLÓGIA
ÉS A KLASSZIKUS MOZGÁS
FORMÁK ÖTVÖZETE
A GYORS ÉS LÁTVÁNYOS
EREDMÉNYÉRT
TUDJ MEG TÖBBET

GYORS ÉS LÁTVÁNYOS EREDMÉNY

Heti 2x20 perc edzés a gyors és látványos eredményért

KOMPLETT EDZÉS
25 PERC ALATT

Speciális és alap edzésprogramok szakképzett edzők segítségével

Jóga

GYEREKJÓGA (4 éves kortól)
A gyerekek minden erőlködés nélkül, mesével, fantáziával és humorral fűszerezve. sajátítják el a jóga alapjait. A jóga gyakorlása a gyerekek testtudatosságát, önuralmát, hajlékonyságát és koordinációs készségét is fejleszti. A gyerekjóga órák során a gyerekek folyamatos mozgásban vannak, így hasznosítják/levezetik a felesleges energiát, az óra és az aktív mozgás után pedig megtanulják ellazítani magukat.

TINI JÓGA (11 éves kortól)
A mai fiatalok jóval korábban érnek, mint akár tíz évvel ezelőtt.Ehhez a gyors testi-lelki-szellemi fejlődéshez a jóga gyakorlása nagymértékben ajánlott.
A célzott mozgáskoordinációs, nyújtó, erősítő és tartásjavító gyakorlatsorok, amely kifejezetten a fejlődésben lévő szervezet számára lett kialakítva, fejlesztik a testtudatot, a mozgáskultúrát.
Segít kialakítani a saját - helyes önértékelési rendszert, és megtalálni a kapcsolatot a saját testükkel, ezáltal megfelelő önbizalmat ad.

GERINCJÓGA
A Gerincjóga elsődleges szerepe a megelőzés (prevenció), illetve utókezelés (rekreáció). A Gerincjóga órák a gyógytorna, gerinctorna anatómai alapjaiból kiindulva a hatha jóga és a különböző mozgásterápiák gyakorlatait integrálva segítenek a helyes testtartás, testtudat kialakításában és a helyes légzés elsajátításában. A Gerincjóga gyakorlatai növelik a fizikai és pszichés teherbírást, az energiaszintet, az ellenálló képességet, javítják a keringést, a mozgáskoordinációt és a koncentrációra való készséget. Átmozgatják az egész testet, oldják a testben keletkezett feszültséget. Az óra végi vezetett relaxáció pihenteti, megnyugtatja az elmét, lecsendesíti a gondolatok áramlását. A Gerincjóga gyakorlatok biztonságosak és egyszerűek, bárki számára elsajátíthatók. Pozitív hatásuk gyorsan megtapasztalható mind fizikai, mind mentális szinten.

INTENZÍV GERINCJÓGA
Az intenzív Gerincjóga órán, a klasszikus gerincjóga ászanákat kiegészítjük valamivel komolyabb fizikai erőnlétet, hajlékonyságot, állóképességet és testtudatot igényelő gyakorlattal, hogy minél hatékonyabb, tudatosabb és izgalmasabb legyen az óra. A haladó foglalkozás célja - a gerincjógára jellemző anatómiai összefüggések megértésére alapozva - elsősorban a fizikai test tudatos és biztonságos fejlesztése. Az intenzív gerincjóga órán a precízen végrehajtott gyakorlatoknak köszönhetően átmozgatjuk az ízületeket, erősítjük a gyengülésre hajlamos izmokat, nyújtjuk a merevedésre hajlamosakat és alaposan megdolgoztatjuk a gerincet is. Segít ellazulni, oldja a stresszt, javítja a testtartást, javítja az általános közérzetet.

STRESSZOLDÓ JÓGA
A stresszoldó jóga célja a felgyorsult, ingergazdag életmódból fakadó feszültségek oldása. A foglalkozások során kiemelt szerephez jutnak az izmokat nyújtó, ellazító gyakorlatok, az egyensúlyozó ászanák, valamint mentális lazítás eszköze, az órát záró relaxáció, mely több órányi alvással is felér. Az óra során oldódnak a feszültségek, egyenletessé válik a szívverés és légzés, csökken az izomtónus, felfrissül az idegrendszer. A stresszoldó jóga fejleszti a fizikai és a mentális egyensúlyt, a koordinációs és koncentrációs képességet, enyhítik a fáradtságot, a feszültséget és nagymértékben csökkentik a szorongást.

DINAMIKUS JÓGA
A dinamikus jóga mindazoknak ajánlott, akik a jógát leginkább a testmozgás felől szeretnék megközelíteni, és megkönnyebbülést szeretnének biztosítani stressz alatt álló testüknek-lelküknek egyaránt. A dinamikus jóga lényege a jógatesthelyzetek összekapcsolása folyamatos mozgássá, ami a keringés folyamatos élénkítését szolgálja, így segítjük elő a hatékonyabb zsírégetést és gyorsabb anyagcserét.
A dinamikus jógát bármilyen edzettségi szinten elkezdheted. Minden gyakorlatnak van könnyített és nehezített változata, így mindenki saját magának szabályozhatja a gyakorlatok erősségét, intenzitását korához és fizikai képességeihez mérten.
A dinamikus jóga gyakorlása alatt és után érezhetjük a növekvő energiát, vitalitást és szabadságot.